Diensten
AvanTimes adviseert u bij de aanschaf van uw systeem vanuit het idee dat het systeem voor u gaat werken in plaats van u voor het systeem. In de praktijk betekent dit dat onze Sales Consultants doorvragen naar uw wensen totdat er een helder pakket aan eisen ontstaat en zij een zo passend mogelijk voorstel voor u kunnen maken. Het gehele verkooptraject ziet er doorgaans als volgt uit.
- Sales Consultant bespreekt met uw wensen en mogelijkheden
- De wensen worden vertaald in een offerte
- U geeft goedkeuring aan de offerte
- De Consultant verzorgt de implementatie van het systeem
- De Consultant verzorgt een training voor gebruikers
- De servicedesk verzorgt, indien u hiervoor kiest, de technische ondersteuning
- De Consultant beheert desgewenst de applicatie
Implementaties
Zodra u besloten heeft een AMANO systeem bij AvanTimes aan te schaffen, neemt één van onze Consultants contact met u op. Met behulp van een vragenlijst worden uw wensen nogmaals geinventariseerd. Aan de hand van deze inventarisatie worden de verdere afspraken rondom de implementatie gemaakt. Vervolgens vindt de implementatie van het systeem plaats. Alle afgesproken rekenformules worden door de Consultants van AvanTimes in het systeem gezet.
Training
Als het systeem geimplementeerd is en alles werkt naar behoren, verzorgt AvanTimes bij u in huis een training voor de gebruikers. U bepaalt welke medewerkers deze training volgen. De training wordt gegeven door één van onze Consultants.
Veel klanten stellen er prijs op dat hun medewerkers na een bepaalde tijd een opfristraining krijgen. Ook deze kunnen door AvanTimes bij u in huis verzorgd worden.
AvanTimes adviseert u bij de aankoop van een systeem. AvanTimes installeert en implementeert het gekochte systeem, traint uw werknemers in het gebruik en heeft een Helpdesk die op werkdagen bereikbaar is.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak!