BLOG
Illustratie van een urenregistratietool, benadrukkend de functionaliteit en betrouwbaarheid.

Urenregistratie in tijden van arbeidsmarkt omslag

In een recent artikel in De Telegraaf wijst Joost Fortuin, managing director van PageGroup Nederland, op een opvallende omslag in de arbeidsmarkt. Hoewel de vraag naar personeel nog steeds groot is, worden werkgevers steeds voorzichtiger in hun aannamebeleid. “Veel organisaties zitten op slot door de heersende onzekerheid,” merkt Fortuin op. Hij benadrukt dat het stoppen met investeren en het negeren van nieuwe kansen economische groei kan belemmeren.

Van onderhandelingskracht naar voorzichtigheid

De afgelopen jaren hadden werknemers een sterke positie bij het onderhandelen over arbeidsvoorwaarden. Loonsverhogingen en extra beloningen waren eerder regel dan uitzondering. Nu zien we echter dat werkgevers reageren op economische onzekerheid met terughoudendheid. Dit biedt bedrijven de kans om niet alleen kosten te beheersen, maar ook hun interne processen te optimaliseren.

Efficiënter werken met een tijdregistratiesysteem

Een slimme manier om te investeren in efficiëntie is het implementeren van een tijdregistratiesysteem. Deze systemen gaan verder dan alleen het bijhouden van gewerkte uren; ze bieden uitgebreide functionaliteiten zoals verlofregistratie, aanwezigheidsbeheer en analyses van productiviteit. Juist in tijden van economische onzekerheid kan een goed inzicht in personeelsbeheer het verschil maken tussen stilstand en groei.

Ondersteuning van flexibel werken

Flexibiliteit is één van de belangrijkste trends in de huidige arbeidsmarkt. Een tijdregistratiesysteem maakt het eenvoudig om thuiswerken of flexibele werktijden te faciliteren, zonder dat dit ten koste gaat van overzicht of efficiëntie. Door werknemers de vrijheid te bieden om hun werk-privébalans te verbeteren, verhoogt u hun tevredenheid, loyaliteit en productiviteit.

Kansen grijpen in uitdagende tijden

Hoewel de huidige economische situatie uitdagingen met zich meebrengt, biedt het ook mogelijkheden. Door te investeren in systemen die nauwkeurigheid, efficiëntie en flexibiliteit ondersteunen, zet u uw organisatie in een sterke positie.

Bereid uw organisatie voor op de toekomst

Bent u klaar om stappen te zetten richting efficiënter personeelsbeheer? Een tijdregistratiesysteem kan u helpen om niet alleen kosten te beheersen, maar ook uw werknemers tevreden te houden. Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende demonstratie en ontdek wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen!

Paul Pultrum, AvanTimes

Bron: Telegraaf Topman recruiter ziet omslag op arbeidsmarkt: ‘Er is sprake van verlamming in de economie’

Illustratie van een urenregistratietool, benadrukkend de functionaliteit en betrouwbaarheid.
Privacy

Avantimes is verantwoordelijk voor de informatie op deze website.

Merk je dat er iets niet klopt?

Laat het ons meteen weten, dan kunnen we het snel aanpassen.

Werkt er iets niet naar behoren?

Dan is de kans groot dat er een technische storing is. Waarschuw ons even, bij voorbaat onze excuses voor het ongemak.

Heb je schade opgelopen?
Bel of e-mail ons als je schade oploopt door verkeerde info of een storing op deze website. Dan zoeken we samen snel een oplossing. Neem contact op via de NAW gegevens op de contactpagina van deze website.

Onze foto's

Voor onze website gebruiken we voornamelijk rechtenvrije foto's. Deze zijn onder andere afkomstig van onszelf, onze klanten en via Shutterstock.com

Privacy

Versie 0.1

Deze pagina is voor het laatst aangepast op 01-05-2023.

Avantimes is zich er van bewust dat u als website bezoeker vertrouwen stelt in ons en zien het dan ook als onze taak om uw privacy te beschermen. Hier kunt u lezen welke gegevens en waarom Avantimes deze verzamelt indien u onze website bezoekt.

Het bezoek aan deze site geeft u toestemming aan ons privacy beleid welke van toepassing is op de diensten van ons. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het privacybeleid van andere sites. Avantimes draagt er zorg voor dat persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld en wij respecteren de privacy van alle bezoekers van de website.

Gebruik van de verzamelde gegevens

Gebruik van de diensten van Avantimes

Mocht u zich aanmelden voor een dienst van ons dan vraagt Avantimes om uw persoonsgegevens om de dienst uit te voeren. Uw gegevens worden door ons opgeslagen op beveiligde servers. Dit zijn onze eigen servers of servers van derden. Wij gaan uw gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waar wij toegang tot hebben.

Communicatie

Indien u e-mails of andersoortige berichten aan ons verstuurt dan kan het gebeuren dat deze worden bewaard. Vanwege relevantie kan het gebeuren dat wij persoonlijke gegevens aan u vragen om vragen te verwerken en te reageren. Uw gegevens worden door ons opgeslagen op beveiligde servers. Dit zijn onze eigen servers of servers van derden. Wij gaan uw gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waar wij toegang tot hebben.

Cookies
Avantimes verzamelt gegevens voor onderzoek zodat wij beter inzicht krijgen in de behoeften van onze klanten om onze dienstverlening te verbeteren.

Cookies zijn tekstbestanden die op uw computer worden geplaatst, bijvoorbeeld om het websitebezoek te analyseren. Deze door het cookie gecreëerde informatie kan worden verplaatst naar de beveiligde server servers van Avantimes of naar servers van derden. Avantimes gebruikt deze gegevens om het website bezoek te analyseren en om rapportages te maken.

Doelen

Avantimes verzamelt en verwerkt geen informatie voor andere doelen dan de doelen zoals beschreven in dit privacybeleid tenzij dit van te voren met u is overeengekomen.

Derden

De informatie wordt niet gedeeld met derden. In sommige omstandigheden kan de informatie intern gedeeld worden bij Avantimes echter de medewerkers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw informatie te respecteren.

Aanpassingen

Bekijk geregeld deze privacyverklaring want deze site kan aangepast worden en zo ook deze privacyverklaring.

Persoonsgegevens

Bezoekers van deze site bieden wij de optie tot het inzien, aanpassen of verwijderen van alle persoonlijke informatie die aan ons is verstrekt.

Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief

Indien u zich wilt uitschrijven voor onze nieuwsbrief dan is dat mogelijk via een afmeld-link onderaan de nieuwsbrief. Het is ook mogelijk om uw gegevens aan te passen. Neem daarvoor contact op.

Aanpassen/uitschrijven communicatie

Indien u uw gegevens wilt veranderen in onze bestanden of wilt dat al uw gegevens verdwijnen, neem dan contact met ons op.

Cookies uitzetten

Vrijwel alle browsers zijn dusdanig ingesteld dat deze standaard cookies accepteren. Het is mogelijk om zelf in te stellen dat uw browser geen cookies accepteert of aan u meldt wanneer een cookie is verzonden. Soms werken functies niet op sites als er geen cookies worden geaccepteerd.

Vragen en feedback

Avantimes checkt geregeld of aan dit privacybeleid wordt voldaan. Vragen over ons privacybeleid? Neem dan contact met ons op.

Avantimes